Królewska; Avanti !

niedziela, 27 maja 2012

Królewska ; Avanti !

14:05 Byliśmy blisko.. – teraz szukamy postoju na chwilę aby wysiąść.

14:08 Pan Przewodniczący zadowolony. Jesteśmy tak blisko Krakowskiego Przedmieścia. Avanti!

Pan Michał zgrabnie założył chustę.. Patrzałem trochę z zazdrością. Brakowało czegoś takiego; może nie chustki! Lecz jakiejś plakietki, jakiegoś szyldzika; znaku przynależności. (kilka dni wcześniej prosiłem o to telefonicznie – miał uzgodnić z szefami – zapomniał wziąć (?)

14:09

14:11 Pojawił się Ptak.

Który już raz obserwuję to samo! Jak serio traktowane są flagi i inne symbole. Człowiek z flagą staje się chorążym sprawy. Już nie ten sam! .. Z drugiej strony.. Dobrze dla Co Partnera. Flagi są bardzo fotogeniczne. (jak mało co..) Fakt

Jak tu pięknie!

Naprawdę pięknie – powtarzam cicho. Znów staję. Tyle razy tu byłem. Zawsze w drodze dokądś! Teraz pierwszy raz z Co-Partnerem – i co? Zamiast obejść punkty istotne..! Biorę udział w spektaklu protestu ! – w istocie jest dokładnie odwrotnie. To spektakl władzy.

Ruszam i znów staję. Tym razem z wrażenia. Zobaczyłem coś bardzo ciekawego!

Spotkanie zbliżało się – powoli..lecz nieuchronnie. Czy byłem gotów ? i na co? Oto jest pytanie.

Stałem tak i stałem..uśmiechałem się (chyba) Piękne nieznajome też ! (jakby zwolniły!) ..i cóż? Nic ; konsternacja. Tak się uśmiechamy.. ..(…) Jaka pociecha.. Pozdrowienia!

Nadciągała druga grupa naszych Delegatów.

Pani Stanisława uśmiechała się miło, a Pan Ryszard kroczył z całą powagą Sprawy. .. Tutaj naprawdę były piękne chwile..

Piękne chwile..

Pięknie to musiało wyglądać z drugiej strony. W dawnym hotelu Victoria – teraz..(..) Ktoś stał przy oknie – ktoś ujmował, a ktoś inny uśmiechał się tylko zadowolony. Avanti Polonia, Avanti..! – powtarzał.

Jakie piękne chwile… – patrzałem spokojnie – żegnajcie..!

Autor: 

Tagi: , , ,

Skomentuj

