Krakowskie Przedmieście (4)

czwartek, 7 czerwca 2012

Krakowskie Przedmieście (4)

16:00 Minęło kilka minut. Duży Canon już odpoczął. Wędrowałem.16:03 Chwila rozmowy miłej. Upewniłem się co do godziny odjazdu i miejsca postoju naszego pięknego Solarisa.16:04 16:05 Tuż obok naszej manifestacji – życie na Krakowskim Przedmieściu biegło normalnym rytmem. 16:06 Mój słupek zaraz został zajęty. Niezły sposób na żabie oko(!) – obserwowałem z podziwem. 16:07 Czy to mój słupek? – nie byłem pewien.16:08 Spotykam Znajomego z demonstracji w obronie tv Trwam.. Pozdrowienia!16:09 Zobaczyłem (choć) czubek pomnika Kopernika. (był tak daleko i blisko!)

Autor: 

Tagi: ,

Skomentuj

