Karowa – Art Konsultant / Karowa – Irina

środa, 13 czerwca 2012

Karowa – Irina

16:43 DSH czy Instytut UW? Niestety – innym razem. Pozostał najwyżej kwadrans..16:4416:4516:46 Pytam o zgodę bardzo fajną dziewczynę – i przysiadam się dla notatki. Trochę się rozglądam. Czuję, że Nieznajoma jest z daleka.16:49 Pani Irina jest z Kijowa. Kilka dni już w Warszawie. Bardzo się podoba tutaj. Mówię, że też przyjechałem i po co..śmieje się.. (bez słów rozumiem więcej) 16:52 Jednak chwilkę rozmawiamy. Proszę o zgodę na parę ujęć.. Pani Irina znów się śmieje.. (..”zaczem..?”) Trochę żartuję ; pamiątka i wręczam wizytówkę..bloga.  16:53 Pani Irino, wielkie dzięki za miłą rozmowę. Pozdrowienia!16:54Oglądam się. Jaka fajna dziewczyna..- może też na blogu? (śmiała się tylko jak spytałem..”niczewo”) Żegnaj Irino!16:5516:56 W tamtej minucie poczułem się blisko Karola Beyera – nawet widziałem jak dzwiga tamte aparaty (!) Pewnie czuł podobnie. .. Robiłby teraz to samo; inaczej, ale tak samo. (jestem pewien)

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Karowa – Art Konsultant

16:25 Patrzałem na pięknie odnowioną Karową. Bardzo korciło, żeby zajrzeć do Instytutu Socjologii – zobaczyć choć drzwi sali wykładowej gdzie mieliśmy wiosną 1989 zajęcia z Panem dr hab.Michałem Kuleszą.. (systemy administracji rozwiniętych krajów kapitalistycznych)16:26 Można też było zajrzeć do DSH – obejrzeć wystawę fotografii Karola Beyera.. 16:27 16:28 16:29 Spacer nad Wisłę? Tam na dole pełno Policji. (tutaj też) Jak przeszedłbym z dużym aparatem w ręku? (na domiar z lampą) Turysta. 16:30 Stałem niezdecydowany. Lecz nie sam (!) Nieznajomy spytał czy może jakoś pomóc – tak zaczęliśmy rozmowę. Opowiedziałem o moim sentymencie do Karowej, do Instytutu, a teraz ta wystawa w DSH. Widać budziłem zaufanie; Pan Adam K..zaprosił mnie do swego „biura..”(jak nazwał) aby pokazać jakieś eksponaty..(!) .. 16:37 Pan Adam Konopacki okazał się ekspertem dzieł sztuki i był bardzo uprzejmy. Faktycznie pokazywał jakiś eksponat – wtedy przyznałem, że piękny odlew (!) – co okazało się gafą.. Przyznałem też po co jestem w Stolicy. Śmialiśmy się, było fajnie. .. Okazało się, że prowadzi (wraz z Bratem) tutaj pracownię – firmę Agencja Art Konsultant. .. Za uprzejmą zgodą zrobiłem kilka ujęć (nie eksponatów!) naprawdę artystów (!). ..  16:40 Wyszedłem (trochę) oszołomiony wrażeniami. Patrzałem z respektem na szyldy.. Lecz – co dalej? (post roboczy)

Tagi: , , , , , ,

Skomentuj

