Kongres (3)

wtorek, 10 lipca 2012

Kongres (3)

Obejrzałem się.
Przede mną obiekty tej niezwykłej
Firmy.
Estetyka i porządek ! – od dawna
obserwuję – często wędrowałem tędy.
Tego dnia wydarzyło się tutaj coś
szczególnego.

Raptem spostrzegłem, że kobieta za biurkiem
macha ręką  i śmieje się do mnie tak fajnie..
– pozdrowienia!
(jak do znajomego..)
..
Było to bardzo znaczące – poparcie.
Wielkie dzięki!
(do tej pory jestem pod wrażeniem)

Jeszcze się oglądałem – z wrażenia!
Niezwykła historia przecież.

Wędrowałem spokojnie – jakbym był prowadzony.

Tagi: ,

Skomentuj

