Kongres (4)

czwartek, 12 lipca 2012

Kongres (4)

Po dwóch latach.

Drugi raz będę na Kongresie.
Lecz pierwszy raz na Kadzielni.
Wędrowałem śmiało
                                                   Przy wjezdzie na zaplecze sceny było kilku
                                                   Braci – porządkowych.Powitali mnie uprzejmie.
                                                   Dostałem program.
                                                   Co istotne; wtedy już trzymałem w ręku
                                                   dużego Canona – nikt nie powiedział, że
                                                   „nie wolno..”, albo „co wolno..” ujmować.
                                                   ..
                                                   Wszedłem spokojnie na koronę amfiteatru
                                                   i  przysłuchiwałem się.
                                         Z programu;
                                        14:05 – Odpowiedzi na pytania dotyczące serca
                                        (Powtórzonego Prawa 4:39;Filipian 1:7,8)
                                         14.25 – Nie wystawiajmy w swym sercu Boga na próbę
                                         (Psalm 78:18,19)
                                        ..
                                        Dobrze trafiłem.
                                       Rozglądałem się tez i…
                                      jakby mimo woli wykonałem
                                      ( dyskretnie)
                                      kilka ujęć.( małym
                                       Canonem – aby nie przeszkadzać)
                                                  Z programu;
                                                  14.45 Słuchowisko: Umacniajmy swe serca,
                                                  żeby niestrudzenie dawać świadectwo
                                                  (Mateusza 27:32 do 28:15; Łukasza 24:8-53)
                                                  15:15 Pieśń nr 116 i ogłoszenia
                                        Czy widziałem kiedyś ludzi tak zasłuchanych i skupionych?
                                        Z pewnością – było coś podobnego dwa lata temu też
                                        na Kongresie.
                                         ..
                                         Mino,
                                         tego żaru w sensie dosłownym – od dachu.(!)

Tagi: ,

Skomentuj

