Na Rynku (7.1)

środa, 25 lipca 2012

Na Rynku (7.1)

Nie tylko rozglądałem się – także wędrowałem.
Już dwa razy odchodziłem i wracałem.
Chowałem duży aparat to wyjmowałem.
Często sięgałem po kompakt.
..
Dzieci szkoda, bo.. – po prostu opuściły Rynek
w większości – Buziaki jak sądzę pierwsze.
Przed sceną zostali najwytrwalsi.
Co dobrze widać w ujęciach z kompakta

Po prostu – wszystko zależy..skąd się patrzy.
Ta sama sceneria – i czas ten sam.

Tutaj było moje pożegnanie imprezy.
Przed sceną została grupka dość
spora,..i mała zarazem..
(w Korowodzie brało udział ca 1400 – 1500 uczestników)

Tagi: , ,

Skomentuj

